close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שרצית לדעת על שיבוץ יהלומים בטבעות אירוסין

מערכת שורשא סיוון, תשעט04/06/2019

חשוב להקפיד על בחירת טבעות אירוסין בשיבוץ מדויק ואיכותי לשמירה על עמידות מקסימלית. במידה והיהלום נשבר, אפשר להחליף את היהלום אבל יש לפנות לצורף כדי שימצא יהלום בגודל ובמראה המושלם

תגיות:
אי אפשר לא לאהוב יהלומים – מושא תשוקתה של כל אישה ולא רק של מרלין מונרו. אין ספק שהיהלומים משדרגים ומשביחים כל תכשיט ובמיוחד טבעות אירוסין. אותה טבעת שמלווה את הצעת הנישואין ומסמלת את אהבתכם הגדולה. יהלומים מהווים אלמנט שמעיד על יוקרה והשקעה. היהלומים המעטרים את הטבעות מעלים את שווי הטבעת וערכה ויש חשיבות רבה הן לסוג היהלומים, הצורניות שלהם, הקרט וההקפדה על טכניקת השיבוץ.

שבץ נא - טכניקת השיבוץ קובעת את מראה היהלום
שיבוץ יהלומים בטבעות נחשבת למלאכת אמנות כאשר הצורפים משקיעים מאמץ רב בשיבוץ היהלומים בצורה רציפה המעניקה
אפקט מרשים להפליא. קיימות טכניקות שונות לשיבוץ וכל אחד מצריכה הקפדה מרבית. שיבוץ מיקרוסקופי המתבצע באמצעות מיקרוסקופ, שיטה של חיבור יהלומים קטנים בצפיפות מקסימלית היוצרים יחד מארג צפוף ומראה אחיד וזוהר להפליא בשיטה שמכונה גם שיבוץ בלתי נראה. בתהליכי השיבוץ השונים ניתן לקבוע את המרווחים המדויקים בין היהלומים על מנת שיתקבל מראה סימטרי. במסגרת שיבוץ שיניים מקפידים המשבצים על שיבוץ של כל יהלום על גבי ארבע שיניים והוא מאפשר חדירה של אור ויופי טבעי.

יש גם טכניקות שיבוץ אסימטריות במסגרתן משבצים את היהלומים בגבהים משתנים ומחברים בין יהלומים קטנים וגדולים יחדיו.
כאמור, לטכניקת השיבוץ השפעה הן על המראה המתקבל והן על המחיר. שיבוץ איכותי ומקצועי מבטיח את יציבות וקיבעון היהלומים על גבי הטבעת כך שלא יקרה מצב שהם יפלו חלילה וילכו לאיבוד. בתהליך השיבוץ מחזקים את היהלומים על גבי הטבעת.

חשוב להקפיד על בחירת טבעות אירוסין בשיבוץ מדויק ואיכותי לשמירה על עמידות מקסימלית. במידה והיהלום נשבר, אפשר להחליף את היהלום אבל יש לפנות לצורף כדי שימצא יהלום בגודל ובמראה המושלם שישתלב בטבעת על מנת שלא יתבלט מעל פני השטח.

איך נוצרת טבעת יהלום?
בבואכם לבחור טבעת אירוסין משובצת יהלומים חשוב להתייחס כמובן גם לסוג היהלום המשובץ בטבעת ולתכונות היהלום. כך למשל, מעורבים בתהליך שלבים שונים כמו חיתוך היהלום הגולמי לקבלת החזר אור ברמה גבוהה וכן חיתוך ביחס לקראט. לליטוש השפעה משמעותית על המראה והשווי של התכשיט.

על מנת שהטבעת תישאר משובצת ויפה לאורך זמן יש לשמור על ניקיונה ולהרחיק אותה מחומצות או חומרים מסיסים שעשויים לפגוע בה באופן משמעותי. מומלץ לנקות את הטבעת באמצעות נוזל כלים ומטלית רכה מכותנה או פשתן ואפשר לזמן קצוב של מספר דקות לטבול אותה באלכוהול 90%.

בתהליך הרכישה של טבעת אירוסין משובצת יהלומים חשוב לפנות לחברה אמינה ומומלצת לתכשיטים המעניקה אחריות לכל החיים על התכשיט. כמו כן, שאת התכשיטים שיבצו אומנים ואנשי מקצוע המתמחים בשיבוץ יהלומים. הסגנון הנבחר אף הוא משחק תפקיד כאשר החליטו איזו טבעת לרכוש לפי הקו הסגנוני המועדף בזירת התכשיטים והאופנה בדגש על מראה קלאסי שצולח את מגמות הזמן ועל סוג המתכת – בין אם זו טבעת זהב או טבעת כסף פלטינה. מבחינת יהלומים, בחרו את צורת היהלום הנחשקת – עגול, מרובע, לב וכן את טכניקת השיבוץ והאפקט הוויזואלי שהתקבל בעקבות הטכניקה הנבחרת.

כיום ניתן לרכוש גם באינטרנט טבעת אירוסין עם יהלומים ולקבל את המידע הטכני המפורט אודות הטבעת וליהנות ממשלוח ישיר מהיר. פנו לאתר אמין בו תוכלו להתרשם מהתמונות השונות של היצע הטבעות ולהחליט על פי תקציב, סוג הטבעת, המידה, סוג המתכת, הצבע וסוג היהלום על הדגם המבוקש. אל תשכחו להפתיע בהצעת נישואין מסקרנת ומרגשת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה